Salted, Roasted, Or By The Handful...You're Going To Love Our Nuts  

AtomicArtist0 45M
5236 posts
8/19/2006 4:36 pm

Last Read:
2/8/2008 12:53 pm

Salted, Roasted, Or By The Handful...You're Going To Love Our Nuts

I’d like to announce what seems to be the triumphant return of a legend and blogging superhero. No, not me, you ingrates, I never left!

I’m talking about someone who has been a true friend through and through to me and to many of you. …and if he’s a friend of mine, then…cripes, you know he’s got to be great!…or something.

Although he can spin a creative and funny tale with the best of ‘em, he has taken a several month hiatus from blogging. As to exactly what he was doing while away, I can only presume he was taking on woman after insatiable woman on a rotating, vibrating, heart-shaped bed. That…or jury duty.

The way things are going now, he could very well be the only member left on this site who is not a fat, lonely white guy sitting in his boxer shorts. (OWWWW!…even I felt that jab to the ribs!)

So pay a visit to his royal nuttz and welcome him back. Tell him I sent ya and encourage him to stick with us this time. And ladies, once you see what he’s packing, you may just decide not to visit me ever again…but as he is such a good friend, that is a risk I am willing to take. And while you’re there, try not to mention his Herculean physical attributes. Cuz…you know…he’s kinda shy about it and all…and, um…he definitely doesn’t like to show off.

Whether salted, roasted, or by the handful, you’re going to love our nuts!



QueenofBitches69 46F

8/19/2006 5:28 pm

You know I Welcomed his Nuttz already


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:45 am:
yes, I know that...but that picture was sitting on my compy waiting for a reason to use it. Ain't it a hoot? Plus, maybe this will trigger him to come out here and say hi.

LustyTaurus 48M  
21253 posts
8/19/2006 5:55 pm

Just so ya know...I wouldn't do him..


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:49 am:
nah...I wouldn't do him either...but if he wants to throw any of his girlfriends my way...even the ones he doesn't like...I'd be thrilled. He gets some hotties. vavavavooom!

rm_saintlianna 45F
15466 posts
8/19/2006 8:06 pm

There are bull elephants that are jealous of Mr. McNuttz


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:50 am:
hah! no kidding! geez!

Lemondrop15484u 54F
4816 posts
8/19/2006 8:13 pm

I've already been to visit him, he's cool.


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:50 am:
yes, very cool.

WaterBabyRocks 58M

8/19/2006 9:10 pm

Never heard of him but I'm on my way over.


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:53 am:
eh...he just posted a little something to let us know he's here. hopefully soon he'll start working that ol' nuttz magic.

rm_1hotwahine 63F
21091 posts
8/20/2006 1:12 am

I think I'm re-entering my den mother phase.

Yeah, I'm still [blog 1hotwahine]


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 2:56 am:
why, is nuttz waiting in the den? hah! sorry...had to do it!

catseyes23 61F

8/20/2006 1:20 am

I went over and he seems like a nice man from what I've seen.


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 3:01 am:
yes, hes a right stand up ol' chap as you say...standing up naked with a bandana and shades with all that junk in the background. but give him time, I'm sure he'll write something funny again soon.

cuteNEway 41F

8/20/2006 5:12 am

He's hysterical! New blogger on my list YAY. Which is good cuz I just removed some that bored me.


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 10:46 am:
yes, its always good to clean away the bloggers that bore you. Nuttz will appreciate your readership I'm sure.

Nina_Dee 61F

8/20/2006 6:12 am

Ok. Went, looked,liked what I saw and welcomed him back.


AtomicArtist0 replies on 8/20/2006 10:47 am:
how can you not like what you see there? How can you not like all that...um...nevermind.

digdug41 49M

8/20/2006 11:47 am

yeah nuttz is definitely in there

roaming the cyber streets of blogland


AtomicArtist0 replies on 8/21/2006 12:30 pm:
he sure is, my man. thanks for stopping by again.

rm_arvada2007 47F
13 posts
8/21/2006 10:55 am

Nutz in da house...whoohoo!

Who Luvs Ya Baby?


AtomicArtist0 replies on 8/21/2006 12:32 pm:
you do, sweety, you do.

Transblucency 44M

8/21/2006 4:13 pm

Bueno to see His Nuttz back once again - also, nice find regarding the accompanying image. I can't quite scarcely bring myself to dare hope that that was once a serious cartoon, but wouldn't it have been excellent if it had been?


AtomicArtist0 replies on 8/22/2006 8:27 pm:
I don't think it was a serious cartoon but rather a superman still that has been altered on photoshop. Still, it is pretty funny though. thanks for the compliments.

MrNuttz05 49M

8/22/2006 8:54 am

"""""Can you feel the love, tonight""""" Hey, that's my best Elton John... How come a gay male has more bass than most str8 males? I am going to propose that question to Prince the next time I see him... TY, my friend...


AtomicArtist0 replies on 8/22/2006 8:29 pm:
awwwww snap! there's the man of the hour! I missed ya, my man. don't be a stranger around these parts now, ya hear? Glad you liked all the cuties I sent your way.

multitasksextoy 59M  
3511 posts
8/22/2006 12:12 pm

Salted maybe,handful of course,but I think I'll skip the roasted nuts thankyou muchly!!!!


AtomicArtist0 replies on 8/22/2006 8:30 pm:
yeah...you're right. I'd stay away from roasted, too. i shudder to think it.

OboesHonedIambs 62F

8/22/2006 8:59 pm

Another fun, good writer! Yay!

Instant Human -- Just Add Coffee


AtomicArtist0 replies on 8/22/2006 9:03 pm:
hes a good one for sure.

waerlookin4fun 50M/46F

8/26/2006 1:11 am

I already welcomed him back and geez am I glad to see him. It seems when he left this place went to hell and drama flared everywhere. I hope he starts writing some of his funny shit soon.......He never fails to make me laugh


AtomicArtist0 replies on 8/26/2006 8:06 pm:
same here. I hope he writes some funny shit again soon.

skyking412004 53M
5363 posts
8/30/2006 12:14 pm

_____I'm not going to be too picky; asking him to write funny shit. I'm just happy he's back. (Or is he?). Now if Demise would come back...you, he, and Nuttz could be "The Three Amigos" Have you seen The Three Amigos? Can you do their "salute"?


AtomicArtist0 replies on 8/30/2006 8:57 pm:
yep. it'll be just like the good ol days again. The crass pack.

rm_cumqueen0812 53F
57 posts
2/4/2008 9:36 am

It's not nice to break the toys!


AtomicArtist0 replies on 2/4/2008 12:47 pm:
did you just break your toys?

rm_cumqueen0812 53F
57 posts
2/5/2008 9:09 pm

I don't break them on purpose! Honest, I just can't help it though!


AtomicArtist0 replies on 2/5/2008 10:50 pm:
yeah. one time in kindergarten I stuck this girl's doll in the oven. It wasn't on purpose...I just couldn't help it.

rm_cumqueen0812 53F
57 posts
2/8/2008 7:41 am

and see you learned everything you needed to know in kindergarten!


AtomicArtist0 replies on 2/8/2008 12:54 pm:
yeah, it set me on a long career of putting dolls in ovens.

Become a member to create a blog